Tuesday, September 14, 2010

lebaran..








salam lebaran..hari ni masih lagi sawal ke 5.Alhamdulillah seronok sungguh raya tahun ni..biasala yg seronok cuti lama n balik kampung pun lama..tapi semalam dah sampai KL.
nak cerita raya tahun ni sangat meriah.kami sekeluarga bergotong-royong menyiapkan juadah pagi raya.letih yang amat..bayangkan ada 10kg udang,10kg daging rusa,10 ekor ayam pencen..ha!!banyak tak??macam kenduri kan?
sehari sebelum raya yakni hari khamis tu daripada pagi kami bertungkus lumus..rasanya kalau tak kuat iman haritu mau je buka pose..punyala letih!pastu bila berbuka 5 gelas air saya bantai dulu..Tuhan saja yang tau betapa dahaganya saya tambah dengan cuaca yg panas..malam tu kami makan buka puasa dengan lauk raya dah..malam tu plak saya siapkan tempahan fruit tart dari sepupu saya 100pcs..tak sempat n terlupa nak amik gambar..kira halal la..okla..mulai minggu depan saya dah sibuk dengan macam-macam hal..semoga dipermudahkan semuanya.amin

No comments:

Post a Comment