Tuesday, August 10, 2010

Al~Mubarak

Alhamdulillah Ramadhan kembali lagi..sudah bersediakah kita merebut peluang yang ada di depan mata dengan sebaik mungkin..bagi sang isteri bersediala untuk memvariasikan menu untuk tatapan sang suami dan anak-anak.bagi yang berniaga masa inilah yang diambil untuk mengaut keuntungan..tapi biarlah mereka jual dengan ikhlas dan tidak mengkhianati kepercayaan para pembeli..dulu pernah mak saya beli air soya dah basi!saya ingat lagi mak saya cakap "khianat la org yg jual ni"..kita yang beli ni mengharapkan selera terbuka masa berbuka dengan air soya tu (saya tak kesah sebab saya anti soya!)..so beringatla wahai peniaga..
pada diri sendiri,semoga ramadhan kali ini memberi saya kerahmatan yang berlipat kali ganda..termakbul segala doa,dimurahkan rezeki berlipat kali ganda lagi..amin..

No comments:

Post a Comment