Monday, March 1, 2010

bisnes dari rumah

disebabkan kegawatan sekarang ni..kami berusaha mencari duit lebih.saya dah pening dengan bil yang bertimbun,bayar itu,bayar ini.saat2 macam ni rasa mulala berangan nak jadi jutawanla apala..kenapa la susah sangat nak dapat duit..dapat je duit mengalir macam air..fuh..panjangnye rungutan..so,dengan rendah dirinya saya memulakan operasi bisnes dari rumah..bermula dengan perniagaan tepung kek segera yang alhamdulillah dapat sambutan hangat tu,saya mengorak langkah ke pembuatan muffin aneka perasa.semangat tu datang bila pergi kedai kek tengok macam-macam bahan ada kat situ..rupanya senang je buat kek,muffin,kuih kalau tau caranya.alhamdulillah dengan sekali cuba blueberry muffin saya jadi elok,lembut,gebu.saya pun pikir kalau berniaga muffin ni ok gak.esoknya saya bawa sampel ke sekolah.alhamdulillah lagi ada permintaan.dan..malam tadi bermulala episod pembuat kuih..hari ini alhamdulillah lagi semua muffin yang saya bawak habis dijual...syukur..mungkin nampak tak seberapa tapi manala tau dari apa yang saya buat boleh datang idea lain.cubalah!

1 comment:

  1. bagilah resepinya..boleh gak kongsi..hehe..
    www.norhaizanm.blogspot.com

    ReplyDelete